underbara väder

toppenväder har det varit idag! Tog mig en tripp ner på stan med Niklas. Köpte en kaffe @waynes och satte oss i solen och njöt av det underbara vädret. Gick och kollade lite i affärer, hittade en asmysig stickad kofta på Carlings som älsklingen vela köpa te mig. Och jag hatar när folk köper grejer till mig. Men det är bara tacka och ta emot :) Söt grabb dedär må jag säga !
Sitter för tillfället och pluggar lite teori, går skapligt bra. Duktig tjej, iohjääh.
Grabbarna grus ska dricka idag, så jag ägnar mig åt plugg ist.. Trist lördag, menmen.. vad gör man inte för ett körkort liksom ? HEHE.
Har föresten gått ner 3 kg sen jag började med dieten, enligt vågen hemma. Får se hur det ser ut på måndag då jag ska dit och inhandla nästa veckas kur och väga mig. Hoppas att det är samma resultat (eller mer)  mohaha:D
Börjar på kurs på måndag också. ska bli kul =) så slipper man bara gå hemma  sega när resten av befolkningen är i skolan etc..
Nåväl, see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0