ingen rubrik

Jag är trött.. har inte kommit upp ur sängen än, känner mig helt slut i kroppen. Håller på att bli sjuk igen, kul! verkligen skitkul. Niklas väckte mig runt halv 7 imorse, för att kliva upp och komma i tid. Men inte då, kom inte upp ur sängen. Hatar dethär.
Borde ringa arbetsförmedlingen och fixa nå skit som ska göras innan imorgon. Borde boka möte med min handläggare också, försöka fixa en lägenhet hade varit nice. Mycket som skall göras!
juste, 20års festen i fredags.. Var nog den roligaste fest jag varit på på väldigt, väldigt länge. Partystämningen låg på MAX med alex som DJ med ljud och ljus och hela rubbet! Tjejerna lyckades verkligen skapa ett sjuhejdans party må jag säga.
Och för er som inte redan visste, jag har världens underbaraste pöjk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0