Imorgon

Imorgon äre Skidspelen! Naaaaaaaaaaaaaaaajs- hoppas det inte snöar som det gjort hela dagen idag. SUCK, det var liksom vår för två dagar sen. ( Såg en fluga, och dom tog bort grus. Så enligt mig är det vår)  Menmen, inte förvånad över att det vände...
Tänker även avnjuta min första riktiga måltid på två veckor. Klarar fan inte av att inte äta mat längre. Har mått skit dom två senaste dagarna, huvudvärk, illamående, känner mig svimfärdig hela tiden så nu äre slut på dethär.. Kommer dock dricka 3 shakear + en vanlig måltid i en vecka, sen tänker jag börja med GI, och gå ner yttligare några kilo.. Ska och väga mig på måndag, så hoppas på ett lika bra resultat som förra veckan (3,5kg) om inte bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0