Fettisdagen

Ja idag äre fettisdagen, och jag får inte äta semlor :( haha. Typiskt att jag skulle börja med dieten idag. Menmen.... kan ju äta semlor sen! mohihi. Sitter nu och är sådär skapligt hungrig. Har två "mål" kvar så tänkte vänta en stund till så att det inte går allt för lång tid mellan gångerna, då kommer jag vara ashungrig sen när jag ska sova, och det är ju inge bra.. Två dagar till, sen ska hungerkänslan försvinna, och fettförbränningen sätter igång. Mest över lår och mage, vilket är bra. eftersom det är de som är de stora problemet ;p
Ska ut och övningsköra med morbror idag också. Börjar gå riktigt bra nu faktiskt =) Har övningskört varje dag sen i fredags. Hoppas på att man kan ta körkort snart =) Hade varit nice.
Näe, brist på saker att skriva nu, TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0