Back in falun

Började dagen med att gå upp runt 06.00 och göra sig iordning, följde med Sophie te skolan och var med på hennes första lektion. Sen träffade jag mickis och Emma och var med dom ett tag. Försökte få tag i Anna som jag hade planerat att träffa idag, men hon svarade såklart inte.. Förvånad? nej!
Så bestämde mig för att ta bussen ner te stan och gå runt där tills tåget gick. Så gick bort te bussen, skulle skicka en sms-biljett men hade inte tillräckligt med pengar på fonen.. Träffade Niclas, han berättade att det inte heller gick att betala med pengar längre. Så tänkte ta mig en promenad ner på stan, men då bestämde han sig för att skicka iväg en sms-biljett till mig. Söt kille detdär. Tog sällskap med han ner på stan, gick och kollade på skor sen orkade jag inte honka runt med min feta väska så tog mig te stationen å satt där i solen i över en timme.. Tur att det var bra väder iaf.
Tågresan hem gick fort, somnade så sov första timmen och vips var jag hemma.
Hur kul det än var att träffa alla godingar i uppsala känns de skönt att vara i Falun igen.
Har kommit underfund med att det är inte en sån pjåkig stad ändå.. Kommer nog bo här
resten av mitt liv! moahah.
Mötte upp Ebba och Niklas för en Pizza, sen kom syrran och gjorde oss sällskap, drog te borlänge och kollade lite. och nu sitter jag här nyduschad och fräsh! Trött som en sate är jag också..
Ikväll tänker jag mysa med min pöjk, även om han vill eller inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0