Bäbis

Hej!
Seg uppdatering as usual. Menmen..
sitter här och väntar på att tiden ska gå, och eftersom jag inte har nått bättre för mig tänkte jag passa på att skriva lite skit här..
Förstochfrämst vill jag meddela hur grovt irriterad jag är på UU (där jag går på kurs) Har inte varit där på några dagar, och vill inte fortsätta gå där heller eftersom jag tycker att det suger, vilket resulterar i att jag inte kommer upp på mornarna eftersom jag har zero motivation till att gå dit. anyway, Har försökt ringa, när det står att dom har telefontid. Får jag nått svar? Nej.. Har skickat mejl, inge svar där heller! Dom är så värdelöst dåliga. Så får ta mig dit idag och prata med dom och kolla om jag kan få börja på praktik ist. Hoppashoppas. Annars skiter jag i allt!
Ja ni gott folk, och vad gör jag vaken såhär tidigt egentligen? Vet ej.. Vaknade vid 5 av att jag var grymt kissnödig, skulle gå på toa, trött och mörk, visade sig sedan att jag ramlade ner för trappan. Och ja, det gjorde ont. Har skrubbsår och blämärke på knäet. skööönt! haha. Iaf, efter det försökte jag med ett desperat försök att somna om, vilket inte gick alls. Så efter en timme gav jag upp och slog på tv:n. Lika bra de kanske.
Ang. rubriken.. Jag har nu  drömt i 3 nätter i rad att jag har fått barn, en liten pojke som heter benjamin. Världens sötaste lilla unge. Det läskiga är att drömmarna är så verkliga.. menmen.. Är nog för att det har varit mycket snack om barn de senaste dagarna, eller så äre för att jag vill ha en liten knodd. Kanske längtar! Haha x)
Jaja, nu ska jag göra nå vettigt, kanske skriver sen om jag har nå bra att säga^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0