Gris

Hej alla glada! :D
Sitter här och väntar på att tiden ska gå så Niklas kan sluta nångång. När han slutat ska vi dra ner på stan och växla lite pengar så vi har det gjort. På söndag natt åker vi till stockholm, sen kl 6 på måndag morgon går flyget. Vill ha måndag nuuuu! ska bli så extremt skönt att få komma bort i två veckor och bara njuta av sol och bad.
Ska bege mig hem te mor sen också och packa klart det sista.
Fyller ju år när jag är på Cypern, och fira min födelsedag utomlands, ja de sitter inte helt fel. :)
Igår somnade jag tydligen runt 8. Hade sån grov huvudvärk och var sjukt trött. Har nog aldrig somnat så tidigt förut. Somnade med kläder och allt på. Oskönt! Men det var skönt att få sova extra länge. Tror jag sovit 12-13 timmar inatt. 'Så nu är jag utvilad. Är fortfarande lite förkyld, men hoppas att det går över under helgen.. Vi ska bara vara hemma och ta det lugnt, för att inte riskera att de blir värre.  Nåväl, nu ska jag ta och göra mig iordning + släppa ut hunden på gården. Orkar inte ta en promenad atm, får bli lite senare- Kanske ska ta och laga lite mat om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0