8 dagar kvar..

.. tills vi åker!!! Och jag längtar som en tok! Samtidigt är jag grymt nervös. Gillar inte att flyga, men 4 timmar går snabbt som tur är :) Blev dock inte att åka till ayia napa, för den resan tog slut precis när vi skulle boka. Men till cypern blire, dock oklart var eftersom vi tog en resa med ospecifierat(?) boende. Så får se vart vi hamnar :D Men nice blire :) Kan ju hända att vi hamnar där ändå, får hoppas ;)
Två veckor med sol och bad med världens bästa. Bättre än så kan det ju faktiskt inte bli =)
Atm har jag grovt ont i halsen, känns som sandpapper när jag sväljer. Hoppas jag hinner bli bättre innan. Annars åker jag såklart ändå, men de är ju betydligt mycket roligare om man är frisk och kry :) Imorrn ska jag passa på att gå ner te arbetsförmedlingen och prata med dom. Sen ska jag nog träffa min käre far m. familj som är på en snabb visit här i vackra dalarna. På onsdag ska jag te VC och kolla upp nå utslag jag får när jag solat. Har kommit och gått lite som de velat sen i sommras, kliar som satan.. Så kände att de var dags att kolla upp de nu när vi ska utomlands.
Nu ska jag plocka ihop och städa lite medans Niklas är och tränar. tjohopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0