ingen rubrik

YOYOYO!

Idag är jag en mycket trött tjej. Vaknade för en timme sen, orkade verkligen inte gå till skolan idag så jag stannade hemma.

Helgen var iaf awesome. Tågresan var dock väldans jobbig. Åkte via sala-västerås så tog 4 timmar att komma te kumla. Väl framme möttes vi av pappsen, drog hem,. käkade, spelade guitar hero och buzz. på Lördagen tog vi min briljanta idé och åkte till Bodaborg i karlskoga (?). Var svårare än jag kunna minnas, men kul vare. Och niklas fick kämpa på i ett av rummen och visa sina mukkler å klättra på väggar etc. (Haha)  I söndags var vi och bowlade, innan det var dags att bege sig mot falun igen. Lika jobbig tågresa hem också.. usch för tåg.
Juste, träffade min lillebror Erik för första gången också. Sååå söööt liten bebis :D

Nu ska jag ta mig en varm dusch, är helt frussen. Sen vänta på att niklas ska komma hem, sen ska vi nog bege oss och mata ankorna. I brist på annat;) haha.

OH, Det vankas en turkietresa i april med bra människor. Längtar och hoppas på att det blir av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0