finallyyyy

efter en veckas slit har jag och älsklingen äntligen lagt klart puzzlet han fick i julklapp. Fyfan vad jobbigt det har varit! När vi äntligen var klara så fattades det en bit.. då vela man bara falla ihop och gråta. Men som tur var hittade vi den sen- thank gooood.. Bläääääsh, vad ni än gör köp aldrig ett puzzel.

Imorgon kommer äntligen Ebba hem igen, och gud så jag längtar! :DD och som tur är, ska hon inte flytta te piteå! Så nu är alla nöjda och glada :)

Nej, nu ska jag försöka mig på att städa.
HOOOJT


_______________________________________-
det finns många minnen, bra som dåliga.
du har alltid funnits vid min sida, i många år.
 men nått gick snett och går inte att rätta till..
vad ska man säga.. tack för domhär åren?
"bästa vän"

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0