Gröt

Denna vecka har hittils varit fullproppad.
Skulle på möte i måndags, blev dock inställt eftersom alex var sjuk.
Fick tid igår. Så gick på möte, gick förbi Abf och banken. Sen drog
jag hem te mor och fyllde i massa papper etc.
Nu ska jag på möte igen, sen tillbaka hem till Niklas och skriva
Cv osvosvosv.. Mycket som skall göras när man hoppat av skolan.
Vilket jag har gjort om jag inte nämnt det.
Men förhoppningsvis blir jag klar med allt idag och kan koppla av
en aning resterande dagar av veckan utan att behöva tänka på
massa möten hit och dit, papper som ska skrivas på å skickas in
överallt. Jobbigt äre, som fan...
Ska börja övningsköra snart också, jaja jag vet, bättre sent än aldrig.
Så i mitten av mars har jag förhoppningsvis mitt körkort redo och
är ute och brummar jorden runt! :)))) Woooooooooooop! längtar.
Nej, nu har jag inte tid att sitta här och dega
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0