stop crying your heart out

Har spenderat mestadelen av min dag till att städa och plugga. Har tre engelska upg. att göra som ska in på torsdag. Har översatt en låt idag (Mumford and  Sons - The Cave) , och när jag väl är klar med den ångrar jag mig och vill ha en annan låt. Så får se om jag hinner med att göra en ny, annars har jag ju en i reserv. Nu är det två uppgifter kvar att göra, så får se om jag hinner göra dom nu innan jag somnar. Annars får jag försöka så gott jag kan att fixa det imorgon efter konfermationen. Har inte orkat städa klart riktigt heller så det lär jag fixa också. Och sen fixa kläder till halloween. Damn, allt ska fixas på samma gång. Orkar inte xD

Har förövrigt märkt hur tråkig min blogg är. Har liksom inget kul att skriva om, inga roliga bilder att dela med mig av. Nej allt är bara tråkigt.. men ni får stå ut ett tag till.. HÖHÖ. Borde skaffa mig en kamera också. Hoppas att det är nån ny som flyttar in där jag bodde i uppsala snart så att jag kan få ha mina pengar för mig själv och kunna leva lite som jag vill ist för att behöva betala över 2000:- i månaden för hyra på ett ställe jag inte ens har tillgång till längre. Nä, värdelösa regler dom har.

När det är över iaf ska jag skaffa gymkort, köpa en ny kamera, tatuera mig och sen ska såklart nya kläder och framför allt skor inhandlas, sen ska jag försöka hitta nån snygg keps som jag kollat efter utan resultat i typ sådär ett år nu.

Nä nu ska jag faktiskt återgå till pluggandet, försöka iaf. Sen ska jag äntligen få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0