onödigt inlägg

Hur vet man vad en person känner om man inte frågar? Hur vet man hur det ska bli om man inte tar reda på saker och ting? Jag är för feg, jag vågar inte.. jag vill, men hur? Hur tar man tag i nånting om man inte har modet till att ens öppna käften och säga hur man egentligen tycker och tänker?

Det här har varit en sjuk jävla dag, och nu på kvällen tog det stop. Jag orkar inte hålla allting inom mig längre, så idag bröt jag ihop, jag bryter ihop nu. Mina ögon är fyllda av tårar, men jag vill inte gråta men jag kan inte låta bli.. Jag hatar dethär. Är på dåligt humör nästan hela tiden, jag låter det gå ut över människor som inte har nånting med saken att göra. Jag vet inte vad jag ska göra längre, för jag orkar inte... Jag vill inte..
 
Utan Josefiné skulle jag faktiskt inte klara av att gå igenom sånna här saker. Så jag tackar gud, och alla som finns att tacka för att jag har denna otroligt bra vän i mitt liv, som verkligen finns där vad det än gäller  <3



Kommentarer
Postat av: josefiné

Awww sötis jag ställer alltid upp de vet du <3

2010-10-14 @ 02:15:27
URL: http://sarajosefinelofvin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0