En dag, två dagar, kabooom

kom hem för en stund sen efter en filmkväll hemma hos niklas, myspys! Min näsa rinner jättemkt, som ett vattenfall ungefär, och jag vet inte vart jag ska göra av allt snor. Med andra ord, jag är dunderförkyld!

'Imorgon (söndag) åker jag till uppsala för att hämta lite kläder, sen på måndag ska jag till skolan och fixa en svenskagrej sen ska jag åka hem till falun igen. Blir mycket tåg-åkande för min del. JOBBIGT!

Sen tisdag börjar jag skolan igen. Och som jag sa häromdagen, jag kommer bara längre ifrån studenten.. Haha


Jag kommer sakna alla uppsalas människor, Men kom ihåg.. Det är inte ett "hejdå", utan mer ett "vi ses snart" som man brukar säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0