confused ala mindfuck

Tog mig en mysig promenad tillsammans med Hanna och Jossan runt 9-tiden. Eller ja, promenad och promenad kanske man inte kan kalla det. Gick ner te stan, och runt där en stund innan vi satte oss utanför grönan och snackade religioner och sjöng disneylåtar. "What would Jesus do?". Det var ett bra avslut på en ganska så värdelös dag :) Bra umgänge, bra tjejer!

Planerna för helgen går väl lite sådär. Imorgon har jag iaf tänkt att ta det lugnt, kanske drar mig förbi Ante en sväng och säger hej. Sen på lördag får vi se vad som händer, om det blir hockey i mora eller om vi bangar på det och partayar loss istället. Verkar dock ganska mörkt på hockeyfronten.. Lika bra det för vem orkar åka te mora?

Nu ska jag leta reda på en skrivbok och skriva av mig lite mer privat :D Moahaha.. Sen sova, så G'night!
__________________________________________________________


I don't know what you want, but i know what i want.. But maybe i want it to much


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0