wounderful day!

Hey fuckers!

Min dag har varit helt freaking underbar!
Började med skola, inte fullt så nice dock, men fick
sluta ca en timme tidigare eftersom vi hade prov sista lektionen.
Tror nog att det gick vägen. Träffade Anna också som kom dit.
Så drog vi till stan och satte oss vid ån och solade lite innan vi
gick vidare in mot stan och mötte Lotta och sedan Hanna.
Satt för det mesta och tog det lugnt i solen och pratade.
Sen drog jag och Hanna och käkade å mötte sen upp Anna igen,
återgick till ån där vi tog en öl och njöt av det underbara vädret
Och flammsa en massa å hade riktigt trevligt!

Nu är jag megatrött och funderar starkt på att snooza i nån timme,
känns som det kan behövas. fast aah...

Blir iaf inge Stockholm imorgon för ekonomin håller verkligen inte
för det.. vilket är väldigt tråkigt för jag hade sett fram emot det
så nu är jag lite depp faktiskt! :( så morgondagen får nog gå åt te
att pluggpluggpluggplugga för ufulla muggar så att jag blir klar med
skiten nångång! plus att vi har NP, gahshhshss, hate it!!!!!


Men, snooz, plugg, snooz. plugg.. nått i den stilen





TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0