woopwoop

Blir bara sämre och sämre på att uppdatera.
Men känner inte att jag har spec mkt tid.
Eller ork för den delen heller..

Anyway, igår drog jag ner på stan och fixade med banken osv,
sen vidare hem till Hanna, Drack kaffe, sen färgade vi mitt hår.
Ser ut som en kyckling nu Haha. Men det ska fixas till inom kort.
Var en riktigt trevligt kväll iaf, like always.

Snart ska jag ta och göra mig klar och ta en cykeltur ner till stan
och inhandla lite smågrejs te håret som är mer än behövligt,
så att säga.. Sen senare till eftermiddagen drar jag mig hem till
Hanna igen och lagar mat osv! Ska nog ta med mig lite grejer
så att jag kan plugga lite medans jag är där.
Har MDK-prov på torsdag, så igår satt jag och skrev så mkt att
jag fick skrivkramp. Kan inte påstå att det är spec intressanta ämnen
vi har prov på..  Färglära, papperskunkap och Grafisk produktionsprocess.

Menmen, bara gilla läget... Och ja, jag är skoltrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0