valborg

Jag hade verkligen ingen ork alls att uppdatera igår.
Så idag tar jag mig orken/tiden osvosv och berättar om mitt valborg.

Började som sagt med att jag tog 10 bussen till Sala och mötte Johan
som skulle dra och jobba nästan direkt. Satt på station i över en timme
och väntade på att bussen tillbaka till uppsala skulle gå.
Att sitta där var absolut inge problem för mig, var ju kanonväder så.

Sen när bussen kom hoppa jag på den och åkte ner te stan och inhandlade
lite grejs innan jag begav mig hem till Emma. Där var hon, Sofie, Elin, Sham
och Ellinor. Gjorde klar det sista sen gick vi ut och satte igång grillen och börja
grilla korv och dricka lite. Mycket trevligt. Sen kom Benjamin och Johannes.
Sen Jocke, Petra och en till som jag inte kommer ihåg vad hon hette^

Senare drog vi in till stan, och jag drog mig till Sala och träffa Johan och co igen!
Orkar inte berätta allt i detalj men det var en grym kväll iaf (:

Igår åkte jag hem te Emma, satt hos henne ett tag sen drog vi te gränby en snabbis
och sen te stan och käka kebab innan vi till slut drog oss hem.
Jag deckade nästan direkt, fyfasen vad trött jag var!

Idag har jag tänka att städa lite, sen tvätta senare.
Men där imellan ska jag dra med mig Hanna ut på en promenad i det vackra vädret..

bilder från valborg kommer förhoppningsvis nån dag i  framtiden (:
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0