Pissväder

Kom hem för en stund sen ifrån Ellinore.
Blev en snabb vistelse hemma hos henne innan jag tillslut beslutade mig för att åka hem..

Är så sjukt trött både psykiskt och fysiskt just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen..
Jag längtar tills onsdag då vi har kort-dag i skolan och slutar kl 11 och jag får åka hem till falun!
Var inte alls länge sen jag var där men jag känner verkligen redan nu hur skönt det ska bli att få
komma hem och träffa alla Falumänniskor och speciellt Mamma!

Jag vet att jag sa förut att iår skulle jag inte alls vara lika mycket i falun som jag var då..
Vilket jag till viss del ha hållit.. Men jag börjar känna nu att jag är så trött på allting..
Speciellt på skolan..  Det är ca 14 skoldagar kvar, så nu ska jag ge gärnet dom sista dagarna
så att jag blir klar med allting jag ligger efter med.. Jag ska råplugga in i det sista.
Och den här gången är det inte bara snack, utan nu har jag gett mig fan på att jag ska klara av det.

Så, nu ska jag ägna mina vakna timmar åt plugg.. Innan jag tillslut blir så trött att jag kan sova..

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0