Nattbloggning

Ja, här sitter jag, pigg som en jag vet inte vad.
Har försökt mig på att somna ett antal gånger men det går
tammefasen inte. Blir helt galen på det häär!

Har iaf gjort klar mina mediekunskapsprov, så nu är det inte
så mycket kvar att göra, så det är skönt.

Min rygg gör fortfarande sådär ont som den gjort i ett antal dagar
nu, så bad mamma ta med en spikmatta när hon kommer i helgen
så får vi se om de blir nå bättre av det.

om 4 timmar ska jag gå upp. Känns ovärt att lägga sig.. för kommer
ändå inte somna. Men iaf, idag ska vi te sunnersta med mediaskolans
ettor (finns två skolor på min skola, fri och media) och paddla kanot
och typ spela brännboll och fresbeegolf så det ska bli kul :D Ska allt
se till att jag och Sophie välter med kanoten x) moahahha! Nejdå..

Nej, nu ska jag ta och plugga lite engelska så jag blir klar med den skiten
nån gång också.. Kan ju passa på och göra sånt nu när jag ändå är vaken
och inte kan sova liksom! smart drag av mig..


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0