Lördag/Söndag

Hey ! :)

Dålig jag är på att uppdatera. Fy mig!
Igår så var som sagt mamma och syrran här. Vi började med att käka
och inhandla lite saker innan vi satte igång och storstädade och lastade
in alla grejer i bilen. Så nu är det nästan läskigt rent här. Får lite ångest.
HAHA. Efter några timmar när vi äntligen var klara så åkte dom hem och
jag tog cykeln och mötte Emma. Drog hem te henne och käkade chips flumma
och kollade på Eurovision song contest. Helt värdelöst program.
Bestämde mig sen för att dra ut, och det gjorde jag. Åkte in te stan och träffa
Christoffer, drog te nån krog/pub med han, hans bror och oskar.
Sen kom Juhani också. Drog vidare till ett annat ställe innan vi
tillslut bestämde oss för att dra oss hemmåt. Tog bussen te Järlåsa och sov där.

Idag är jag seg, inte bakis dock så det är skönt. Vaknade runt halv
 3 tror jag det var, medans Christoffer varit vaken sen 9 |:
förstog inte riktigt hur han orkade. Hehe..
Låg och prata en stund, sen bestämde vi oss för att sätta oss
på taket och njuta av solen. Så så blev det. Satt där en stund och prata,
Sen gick solen i moln så då gick vi in och kollade på film.
När solen sen återvände satte vi oss på taket igen innan det tillslut
 var dags för mig att åka hem. Så nu sitter jag här, och är jätte trött
 och lite småhungrig. Så ska nog ta mig orken att laga lite mat inom kort.


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0