Looking for a song to sing

Har liksom tappat lusten.... för mycket!

Idag har jag varit i skolan, stannade kvar en stund extra och
skrev lite svenskagrejer.. duktig som man är!
Sen drog jag te stan och mötte hanna, fixade lite ärenden innan
vi drog oss hem till henne och käkade middag och kollade på tv.

Har varit en bra dag!


Men har så jävla ont i ryggen så att det svider i hela skiten!!
Lycka till att sova med det.... Bläbläbläbläblbälbäbläblbäblä!
härom dagen hade jag så ont så jag knappt kom upp ur sängen. :(
Plus att det är en ful fullmåne vilket gör att jag har ännu svårare att somna.
Jag är lyckad, allt är lyckat! På lördag kommer Mamma och Syrran. can't wait:D
Saknar dom! Och nu är det 8 dagar kvar tills jag flyttar hem. Är blandade känslor
och mycket som ska göras innan. t.ex. packa, plugga det sista(vilket är en hel del)
 så att jag slipper stanna kvar en extra vecka, träffa emma innan hon åker te thailand,
träffa Kristoffer, sen ska jag allt försöka mig på till att träffa Anna också + fler!

Nä, ska ge mig på ett försök att somna.. wish me luck 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0