Failed-

sitter här med tusen tankar i mitt onda huvud medans
jag lyssnar på nirvana och avgudar Kurt Cobain som
jag anser som en av världens snyggaste människa!
Tänk att alla riktigt bra artister tar livet av sig eller
bara dör..




Jag har en tendens att alltid göra bort mig eller såra
en nära vän.. Nu har jag lyckats igen, därav den failade rubriken..
Ska man gå och bli nykterist tro? Ja, mycket skulle bli så jävla
mycket bättre då och man skulle undvika säkert 40% av
alla problem man har.. Fast och andra sidan, hur kul hade alla
krog-rundor blivit då? Haha, ja nånting posetivt finns det allt..
Och måste erkänna att det posetiva överväger det negativa.
Så nykterist kanske inte är ett alternativ ändå,  men dra ner på
alkoholhalten skulle man bra lika gärna kunna göra..

Längtar fortfarande till onsdag. Har en grov känsla av att dom
dagarna jag kommer spendera i falun kommer bli awesome!

Planer...
Onsdag - troligtvis en tripp förbi grönan, sen blir det kanske utgång
på kvällen med Richard som precis fyllt 18!
Torsdag- Fyller Hanna 20 så ska hem till henne på kalas.
Fredag- Kanske 50-tals party
Lördag-Etage om pengarna räcker
Söndag- Chilldag och hemfärd till uppsala..

Ja, ni ser... Nykterist ? njae...

Nu ska jag plugga lite så uppdaterar lite senare




TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0