Face punch

Ja kan man säga nått annat? njae..
Jag kan inte påstå att jag alltid vart den bästa vännen
genom åren. Men alla har sina brister och jag har jobbat på mina.
Men sen går man ett snekliv över gränsen och hela världen rasar.
Att äkta vänner består, det tror jag på.. och som sagt, alla gör vi
misstag och kan inte göra annat än å be om ursäkt.. gjort är gjort, right?

Nu sitter jag här och gör ingenting, ska strax ta och packa lite inför
morgondagen. Börjar med Nationella i matte, tryck i en halvtimme
sen slutar jag. Den där halvtimmens tryck känns ju bara onödig att
dom satt dit.. menmen, bättre det än ingenting kanske.. vad vet jag?
Sen beger jag mig iaf till falun! efterlängtat? ja! wooohoooo..

TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0