Ett inlägg om världens bästa

En person som verkligen alltid ställt upp i vått och torrt.
Min klippa, förebild och min bästa vän.. min Mamma!

Det går inte att förklara i ord hur mycket jag älskar dig,
Så många gånger som jag svikit dig och gjort din vardag till ett helvete.
Trots det så har du alltid funnits där, även när jag betett mig som en idiot
och inte alls tänkt på någon annan är mig själv, så har du funnits där och
stöttat. Och jag är så tacksam för det.. Jag avundas dig, som stått ut med mig
när jag betett mig som värst. Du har lyft mig, när jag var på botten i mitt liv.
Vet inte hur jag skulle klara mig igenom alla svåra stunder utan dig!
Jag kan inte förklara i ord hur tacksam jag är för allting, att våran relation har
stärkts så pass mycket under de senaste åren betyder så sjukt mycket!
Att ha någon som dig att kunna prata ut om saker med, det betyder mer än allt.




Ibland kan du vara en riktigt pain in the ass när du tjatar om allt,
Men jag vet att det är för mitt eget bästa.. Anledningen till att jag blir
irriterad och arg är för jag vet att du har rätt!  Jag blir besviken  på mig själv,
för det är sånna saker som egentligen borde vara en självklarhet, saker som du
egentligen inte borde behöva tjata på mig om.. och jag ber om ursäkt för allt.



Jag saknar dig, jag saknar att inte ha dig i min närhet. Du bor nästan 20 mil bort,
och ibland vill jag ringa och säga att du ska komma hit. Fast jag vet att det inte går.
Du är inte fem minuter bort som du brukade vara, utan 2 timmar.
(OCH, Jag måste erkänna att jag saknar din mat ;) haha )

Och även om jag kanske inte visar det  så bra, så vill jag att du ska veta
att jag är så evigt tacksam för allt du gjort, ditt stöd och ja, Allt!
Du är min bästa vän, mitt allt och jag älskar dig så ofantligt mycket!

Du är världens bästa <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Av allt här i världen som är viktigt så finns det bara tre ting som är viktigare för mig än mitt eget liv...och det är DU och dina systrar.... Den kärlek jag känner för er är så stor så inga ord i världen kan beskriva den. Att jag är en pain in the ass ibland är, och det vet du, för att jag vill att du ska få en så bra framtid som möjligt och att du ska sköta dig, bli lycklig och leva ett bra liv.... och om jag inte älskade dig som jag gör skulle jag bara kunna vända dig ryggen och låta dig klara dig själv... Men det kommer aldrig att hända.

JAg vet att du blir arg, ofta, för att du vet att jag har rätt =) Och jag tror på dig och hoppas varje dag att du ska inse att du måste börja ta ansvar över att saker ska bli som du vill att det ska bli. Ingen, inte ens jag, kan hjälpa dig om du själv inte förstår det. Du har världens chans nu att få en bra utbildning...även om du senare tycker att du inte vill jobba med det så har du betyg att söka vidare om du vill det...och framför allt har du betyg att visa upp när du söker arbete. Du är smart och jag vet att du kan om du bara vill... Allt som varit tidigare är inget jag går och funderar på utan jag försöker titta framåt. JAg älskar dig och kommer så länge jag finns alltid vara här för dig...och min mat kanske inte är så mycket att längta efter..hahhah... Love you Mamma

2010-05-09 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0