En flaska vatten och nirvana

Sitter här, nyss hemkommen från skolan
och är en aning deprimerad över hur pass dåligt
det gick på Nationella idag...  Tröstar mig med en
flaska iskallt vatten med Nirvana i lurarna.
Bättre än så kan det faktiskt inte bli för tillfället.

Om en timme beger jag mig ner till stationen och sen
vidare till Falun. Planerna för dagen har ändrats,
blir ingen utgång ikväll pga att ekonomin inte håller.
Så när jag ankommer te falun ska jag möta upp min kära
vän Mathias, och sen blire väl grönan en snabbis..
Till kvällen vet jag dock inte vad jag ska göra, om jag ska chilla
där eller om jag drar med resten te Arenan och kollar på Adept.
Känns dock värdare att se dom på P&L, men som sagt, får se hur jag gör.

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, dvs ingenting.. Och tänka över
min packning om jag kanske glömt nått? HEHE


ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0