Att en vän som är så, är det finaste någon kan få

HejsanHoppsan bloggisar!

Idag har jag varit ganska dålig på att uppdatera, helt slut på fantasi.
Har pluggat massa och packningen måste jag verkligen ta itu med nu
för det är 4 dagar kvar tills mamma kommer och hämtar allt grejs.
Imorgon äre rätt chill dag i skolan, börjar med att vi ska på studiebesök
nånstans som jag inte kommer ihåg vad de hette, sen är det minigolf
som gäller! Hoppas verkligen på bra väder :) Nu ska jag ta och försöka
sova igen, som jag gjorde runt 10 men utan resultat.. Så, Hörs imorgon!

TTYL
_________________________________________________________

Sitter och lyssnar på lite låtar som påminner om hur det brukade vara,
minnen dyker upp, och det gör ont.. det gör det verkligen.
Men jag har gjort vad jag kan och kommer som sagt inte gå och be på
mina bara knän för att du ska acceptera mitt förlåt. Jag har gjort vad jag
kan, nu är det upp till dig hur du vill göra! Men jag hoppas på det bästa,
för jag kan inte leva utan dig, och det vet du.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0