Ångest

Har en ångest som står mig upp till öronen.
Inför sommaren. Känns som jag tappat lusten
med att flytta hem till falun under sommarlovet.
Har varit här nu i lite mer än en dag och har redan tröttnat.
Hur ska det då gå och vara här i två månader?
Jag vet att jag måste, eftersom jag har sagt upp rummet
till sommaren och plus att jag inte kommer ha råd.. men jag vill inte!

Trodde trippen hit skulle bli kul och jag verkligen längtade.
Men har tappat lusten för allt. Känner att jag vantrivs här.
Vill åka hem till uppsala nu och umgås med människor jag
tycker om och mår bra av att vara med. Inte för att jag inte
gillar människorna här i falun, för det gör jag. Men känns som
jag tappat kontakten med säkert 50% av alla mina vänner sen
jag flyttade. Och det känns tungt.. trodde verkligen inte att det
skulle bli som det blivit. Men jag antar att det är en risk man får ta..

Nu ska jag försöka sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0