You never let go

18 dagar kvar tills jag fyller 18, och planer ramlar in från höger och vänster. Kommer bli totally awesome. Can't wait.

om ca 11 timmar sitter vi på tåget. Jag tror jag längtar lite, även om det inte var allt för länge sen jag var i Falun. Menmen. Om 4 dagar fyller min älskade syster år också, Och jag har världens sämstaste fantasi så har ingen aning om vad jag ska köpa.. Förslag?

+ att vi ska göra tatueringarna på fredag (förhoppningsvis) och ja, jag börjar bli nervös.. Löjligt i know, men jag har typ världens lägsta smärtgräns så de ska bli intressant och se hur jag klarar mig.

Packningen går segare än segast, så fortsätter med den imorgon bitti. Får ställa klockan på tidigt. haha.

Lovet, hoppas det blir så awesome som jag vill. Har dock inga höga förväntningar, för har man det , slutar de med att man blir besviken i slutändan ändå..

Ska kanske ta och slå på och koxa lite på en film eller någe och sen try to sleep!


ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0