Times like these


Igår när jag kom till uppsala hoppade jag på bussen och åkte direkt hem till Hanna. Började med att vi bakade scones, eller ja. Hon gjorde ! riktigt gott var det. Gjorde Te och varm choklad och slängde oss ner framför tv:n och kollade på wallander. Senare på kvällen satt vi inne på Facebook och kollade efter massa roliga grupper och satt och garva åt nästan allt. Övertrötta? svar Ja! Har inge skrattat så mkt på länge som jag gjorde igår/inatt. Hanna, you made my day!

Ikväll kanske det blir att vi drar ut och käkar eller så lagar Hanna mat och bjuder. Kanoners kanoner:) får se om det blir av eller inte.

Nu har jag stora funderingar på om jag ska gå ut och ta en långpromenad i det vackra vädret. Men vet inte riktigt om jag orkar, det visar sig :)

TTYL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0