(o)värd dag

Nu börjar veckan närma sig slutet och vi välkommnar helgen med öppna armar!

Dagen idag har varit rätt nice, och ganska fail! Började med imorse, tipspromenad påvägen mot vedyxaskogen, blev slagen av christoffer nästan hela vägen dit från skolan (gul-bil leken). Väl framme blev det korvgrillning och påvägen hem halkar jag till och ramlar nästan (men klarade mig). Blev massa flumm på vägen tillbaka till skolan med Sara och christoffer.

Kom en bil på vägen så christoffer stannade lite framför mig och sara, och när han står så nära diket så kan man inte låta bli att putta ner han i snön. Så tog världens sats och tacklade han så han flög ner i snön, slutade med att jag å sara halkade och jag ramla ner med benet i snön så satt fast, och hela kroppen i på grusvägen som var typ lerigast så min jacka + byxor och nedre delen av tröjan vart jätteleriga, så det är bara att slänga allt i tvätten! Och sara ramlade i snön och lyckades delvis hålla sig undan leran. Kunde verkligen inte sluta skratta så vi låg där och garvade så mkt att vi inte kunde resa på oss, och att Sara hade en lerfläck mitt i pannan gjorde det inte liiite roligare.  

Sägs att synden straffar sig själv, ja jag börjar tro på det! hahaha.

Efter allt trams är vi tillbaka i skolan där vi ska kolla på en film som är ca 2 timmar lång.. Höll seriöst på att avlida.. Den var seg och konstig och jag var inte alls pepp på att sitta stilla i två timmar å glo på nå skit. (ni som känner mig vet att jag har svårt att sitta still) Det började krypa i benen på mig.

Efter skolan åkte jag ner på stan och mötte anna för att få mina grejer, sen raka vägen hem och bytte kläder och sen tillbaka till stan där jag mötte Hanna. Blev en trevlig Middag på Kina.

Imorgon är det fredag, och då drar jag hem till far min! ska bli riktigt trevligt :)

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0