Oh, happy day!

woooooooooh!

Idag mår jag bra. Kände mig för att vara lite hurtig idag så tog mig en promenad från skolan och hem, Städade, bytte kläder och drog mig in till stan där jag träffade Anna och Erik.

Vi började med att gå och käka osv, sen gick vi runt på staden och kollade runt å var lite sådär allmänt störda som inte vem som helst lyckas med! OCH, dom knäppisarna råkade även ha sönder en rulltrappa.. Hur man lyckas? jo man ställer sig och hoppar lite smått i den och vips, så står den still. Dock inte säker på att den gick sönder, men det var grymt kul iaf xD

Sen vidare hem te anna och flumma lite till, och koxa lite on TV! Nu har jag precis kommit hem och ska la ta och göra nått vettigt och sen sova! Och imorgon är jag ledig *HURRRAAAYYY*

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0