Oh, happy day!

Har som sagt umgåtts med hanna sen jag kom hem till uppsala.

Vi började med middag på stan, sen drog vi hem te mig och gjorde banan och choklad i ugn, med glass till. Satt mycket fint, var många år sen man käkade det sist. Sen blev det massa diskutioner om religion osv.. Satt mest och lyssnade på vad dom snackade om eftersom jag inte är särskillt (stavning?) insatt i det.

Sen drog vi till statoil och köpte lite dricka och satte oss framför datorn och flumma lite.

Hanna, vad ska man säga om den tjejen? jo, typ att hon är en av dom underbaraste, roligaste och knäppaste människor jag känner, Och tammefasen så har man alltid lika kul med henne. Går inte en stund utan skratt. Looove it!

Imorgon är det skola, är dessvärre inte spec taggad eftersom vi slutar kvart i fem.. Får se vad jag gör efter. Kanske träffar emma? eller så blir det på tisdag.

På onsdag hoppar jag och hanna iaf på tåget mot falun. Sen under lovet ska jag och världens bästa syster göra en tatuering tsm, en "syster tatuering". Kommer bli totally awesome :D can't wait!

Har förövrigt blivit dålig på att uppdatera. Har egentligen inget vettigt att uppdatera om, ingen ork för den delen heller. Mycket tankar i huvet för tillfället.. tålamod.






I try to hold on to this world with everything I have
But I feel the weight of what it brings, and the hurt that tries to grab
The many trials that seem to never end, His word declares this truth,
that we will enter in this rest with wonders anew

But I hold on to this hope and the promise that He brings
That there will be a place with no more suffering


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0