o m f g

Gårdagen började bra, hade skapligt tur på tåget för fick sitta brevid mamma! Så det var nice:) Satt och pratade, flumma och skrattade hela vägen. Jag älskar min knäppa mamma :)

väl hemma i falun blev de till att käka och byta kläder osv sen kom Sespas och hämtade mig å skjutsa mig till stan där jag mötte upp jossan. Jag hon och Jakob drog till victor där vi började dricka lite och hade trevligt. Spårade dock ut som vanligt menmen.. Värre kväll har man varit med om men denna ligger på top 5 ! Anyway, drog hem till Emrik och sov med jossan, sen kom Erik och Felix också.. 

Idag är jag sjukt seg och uttråkad till 1000. Men skönt med en hemmakväll dock, får se om planerna ändras frammåt kvällen. Ska ta och kolla på melodifestivalen för första gången hade jag tänkt.. Hatar det egentligen men är typ inge bra på TV så kan offra mig för det.

TTYL 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0