Love life

CHACHA!

hoho var bara tvungen (H)

Idag är en bra dag, är på ovanligt bra humör och varför vet jag inte riktigt. Kunna iaf inte somna inatt så låg och kollade på film hela natten och börja göra mig iordning för skolan runt halv 7. Är en aning seg, men det hindrar inte mig inte. HOHO, fick sluta ca 2 timmar tidigare idag:) jag älskar mig engelskalärare!

Och nu sitter jag här och är lagomt hyper och fundrar på om det är nått jag har glömt att packa, men tror inte det. Och om 2  ½ timme går tåget, och jag åker på samma tåg som min älskade mamma :) (som för övrigt är världens bästa) Hoppas det inte är allt för mycket folk på tåget :) Juste nu kom jag på vad jag skulle göra, ska leta reda på mina hörlurar (i) !

Och kvällen, hur kommer den se ut? Det har jag ingen blekaste aning om. Vet iaf att Jossan och niklas mfl är inräknade. kommer bli awesome anyway! :D

Får se om jag uppdaterar nå mer till kvällen annars gör jag det imorgon:)


 btw, Jag älskar vädret, värmen och allt annat som hör till nu såhär i början av våren! (förutom slasket) Jag älskar livet helt enkelt!

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0