Life rolls when you party naked

Ja..


Har varit en dålig uppdatering senaste dagarna, sry for that!

Idag började projektveckan, Var en riktigt tråkig jävla dag! Har setat och lyssnat på info om projektet, sen om högskolan osv, sen nå jobbig grej som jag inte ens minns namnet på.. Värdelös dag iaf!

Imorgon ska vi iaf börja med fotoprojektet, så Sophie och Sofie kommer hit imorgon så ska vi fota och ordna lite här innan vi drar vidare till skolan och lämnar kamera etc.  Ska bli intressant och se hur det går, hoppas gud är på våran sida så att det blir bra!

Nu ska jag fixa lite annat trams här hemma, sen får jag se vad jag gör sen.

TTYL




SAKNAR ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0