godmorgon!

Är uppe och klar och redo för skolan!

Igår vid ca 22.20 får jag ett sms av anna som ber mig ringa. Ringer.. hej vad gör du? - nej inte mkt. -okej vad bra, då kan du börja gå till mig nu. -Jaha och varför det? -jo för jag och erik ska baka kladdkaka och vi vill ha dig med.

Så det var bara packa en väska och promenera bort till gränby. Flumm as usual med knäppgökarna, sen drog erik hem och jag å anna drog te statoil och handla lite. Blev en seriös timme med seriöst snack, sen började colan verka så vi blev på flummhumör x1000! Haha, har inte sovit nått inatt. Vi har haft så sjukt kul så jag trott att jag ska kissa på mig flera gånger.

Nu är vi som sagt klara och jag ska snart bege mig till bussen! Ikväll får vi se vad som händer.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0