en dag

kvar.. imorgon hoppar jag och hanna på tåget till falun och välkommnar lovet med öppna armar!

Just nu håller jag på och städar.. Borde packa, men kan inte packa när mitt rum ser ut som det gör. Kläder över precis hela golvet. Har dessutom rensat mitt skrivbord och hittade min efterlängtade volymtång som jag letat efter i flera månader. Haha, bra där!


Idag har jag sovit i princip hela dagen, har inte varit helt kry så var hemma från skolan. Inatt hade jag feber också. Men den har gått över, sköönt!

Tog mig en tripp ut med hanna och hämtade biljetter och inhandlade lite fika till tågresan. Ska bli otroligt trevligt att inte behöva åka själv för en gångs skull.

nej nu har jag inte tid att sitta här och skriva, återgår till städning/packningen så jag blir klar nångång innan klockan blir allt för mycket.

TTYL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0