dygnens dygna

ja, har inte sovit på hela natten. Känns rätt awesome att jag lyckats hålla mig vaken utan underhållning på ett tag.

Satt och nörda i skype med Mattias och nån från england ett tag lite tidigare. Jag föredrar att snacka svenska eftersom min engelska suger, så satt och prata med mattias och sedan lyssna på när dom snacka massa strunt. Mycket underhållande^haha.

Såå, känner mig väldigt trött nu men tycker det är onödigt att gå och sova när klockan nästan är 9 för jag vet att då kommer jag sova bort hela dagen, och det gillas inte! Så sitter och gör ett desperat försök att inte somna sittandes framför datorn.. hittils har det gått galant.

Ska hitta nånting att roa mig med nu..

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0