ursula

Kvällen igår var helt okej! Började med middag hemma hos Nattis med Ingrid, anna, ewelina, linnea och helena. Tror inte jag glömt nån. haha. Runt 22.00 kom Ante , Kristoffer, Niklas, Tobbe , tom, noogie och Micke också. Satt och drack lite innan vi drog oss ner mot stan. Var meningen att vi skulle på Etage men jag var så opepp på det så jag och micke började gå hemåt men fastnade på pitchers. Satt där och tog nån öl osvosvosv sen efter en lång stund och promenad genom stan så drog jag tillslut hem. Var som sagt en hyffsad kväll.

Idag har jag sovit lääänge, sen gick jag och träffade erica en stund innan jag slutligen gick tillbaka hem. Är så sjukt seg idag så orkar inte göra nånting.

nåväl...

__________________________________________

du löser ingenting med att hålla på som du gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0