underbara, underbara stad

YO!

Hittils har min uppsala-vistelse varit kanon! Började med i måndags, då jag åkte hit med mamma, lillan och mormor. Framme i uppsala hämtade vi Emma och drog ner på stan och shoppade lite innan det var dags för dom att åka hem igen. Jag och emma fortsatte gå på stan en stund, sen drog vi hem och käka och tog en tripp te gränby. Gårdagen var, speciell. Emma fyllde år så vi skulle fira henne. Mycket intressant kväll, och säger då det, hade inte mickis varit där vet jag inte vad jag hade gjort haha!

Idag drog jag ner på stan och mötte upp Sophie och sara, käkade glass och så. Mycket mysig dag :) Nu sitter jag hos Sophie i örbyhus , hon kollar på lost och jag sitter här ( Jag hatar lost ). Christoffer imorgon, lovely!

Åker tillbaka till falun på måndag troligtvis.

Have a nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0