Sommarkväll!

HEJ!

Sitter ute på gården och njuter av en varm och underbar
sommarkväll och lyssnar på mysig musik som gör att det
stämmningen blir ännu mysigare medans jag inväntar
Niklas som kommer förbi och myser med film !

Idag har jag sovit bort halva dagen.. sen käkat på donken
med mamma, tomas och lillan. Satt mycket fint. Sen drog
jag hem till mormor och bytte kläder innan jag gick till Söb
och satte mig på rampen med Erica och chillade ett tag innan
vi bestämde oss för att gå till kolgårn och chilla lite till. Har varit
så sjukt varmt idag så man vet inte vart man ska ta vägen.



JAG SAKNAR MINA UPPSALA MUPPAR!

4 veckor kvar tills jag flyttar tillbaka,
gud vad jag läääängtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0