SLITEN MEN LYCKLIG

Hej!

Ursäkta den dåliga uppdateringen men har varit många bollar i luften de
två senaste veckorna så har inte haft tid att blogga.

Förra söndagen tog jag, jossan, Niklas och Garvis våran packning och
drog till borlänge där vi träffade på Jon och slog upp tält osv. På måndagen
drog vi tillbaka till falun och hämtade dricka och sen tillbaka till borlänge där
det blev ett jävla party som slutade med att jag fick sova i sjukstugan. Haha,
Lyckad början på Peace & Love. Juste, vi flyttade även ihop med resten av
Camp Awesome som vårat camp hette. Iaf, på tisdagen mådde jag så jävla
pissigt så jag åkte hem till Falun och sov, Sen har det varit fullt ös hela veckan
och det har varit så varmt att man trott man skulle avlida vilken sekund som helst.

Men det har varit en kanonvecka och man är bra sliten efter en hel veckas drickande
osv. Höjdpunkten på hela veckan var helt klar NOFX, Billy Talent och Nikola Sarcevic.

Skavsår över hela fötterna har man fått också, men de är så de ska va ^

nåväl, snart kommer Niklas och myser.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0