nattisss

Hej!

För en stund sen drog Niklas här ifrån för att åka till danmark,
så sitter här själv och stör mig på en fluga och en skronk som
flyger runt i rummet och bara är allmänt irriterande.

Härom dagen var jag som sagt hem till stoffe. Satt och prata massa
om gamla minnen och vad som hänt de senaste åren som vi inte
umgåtts osv. Vad som fick oss att sluta umgås var det ingen som
hade nått bra svar på. Men det är väl sånt som händer, men det
skare bli ändring på nu :) Och gud så glad jag är att vi har fått upp
kontakten igen, för det måste vara en av dom underbaraste killar jag
känner! Iaf, käkade massa glass och Efter en stund kom Oskar,
 Jesper och Emma. Så då blev det film, sen när dom drog fortsatte vi
att kolla på nån skräckis som var helt psykad xD haha.
Båda somnade dock och vaknade runt 9 på morgonen så då kände jag
att det var dags att bege sig hemmåt. Var en toppenkväll!

Så idag? Ska träffa michaela en snabbis, sen Richard om han håller planerna.
Sen frammåt kvällen drar jag mig nog hem till Stoffe igen och våldgästar han.
Lika bra det för han är ensam hemma och har inga vänner.
Så man måste ju ställa upp för laget. HEHE, nej skämt åt sido...

Nu ska jag försöka sova en stund, om jag kan.. Hade inte Mr. Hjertén
hållt mig uppe hade jag säkerligen sovit för nån timme sen redan. :)
HEHE, fast nee..

AJA; nu blire bara massa blajja.. hörs sen, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0