...

Känns inte riktigt som gårdagen existerade. Hur lost i huvet får man bli dagen efter fylla? läskigt. hahaa..

om jag inte är helt ute och cyklar så är det fredag idag, vilket betyder helg.. ja, jag ska då ta det lugnt ikväll. Ska dra iväg och sola med min lille vän niklas också. Nu är det ca 16 dagar kvar tills jag flyttar, tiden går så sjukt fort. Lär väl börja packa lite snart också så att man inte är ute i sista sekund. Och dom här dagarna jag är kvar i falun ska jag spendera med nära och kära och ta vara på varje sekund, för iår kommer det inte bli lika mycket resor hit. Dels för att jag kommer bo med världens bästa anna, och att ekonomin inte håller.

Nu ska jag nog ta och städa lite, för det är behövligt. ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0