a drop in the ocean

klockan är inte långt ifrån 1 nu. Och ja vad gör jag? absolut ingenting.  varför sover jag inte? nej för jag inte är nå trött. haha. Imorgon blire te att fira nattis som (äntligen) fyller 18 på torsdag, kommer bli awesome :) Blir tjejmiddag hos henne innan vi slutligen drar oss te krogen och härjar :) Och jag hoppas innerligen att jag kan åka till uppsala på fredag. Isf blir jag där till onsdag eller torsdag. Då ska vi fira emma också som blir stor tjej. Jag saknar staden och alla underbara människor som bor i den. Lovely city , lovely people, lovely life.






_________________________________________

I don't know how to explain, but i'm truly in love with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0