what do you do?


kom hem ifrån stan för en stund sen där jag varit med Anna, Erik och Sanna. Mycket trevligt. Blev att inhandla ett redigt nice linne (+kaffe)! love it. Hittade även ett par skitsnygga rosa skor, men var lite osäker på om jag skulle köpa eller inte så la undan dom, så får se om jag åker ner imorgon och köper dom eller inte.. bestämde mig för att sova på saken ^ Har typ miljoner skor, plus att det inte var länge sen jag fick ett par nya. Men ett par till kan väl inte skada;p Skor kan man ju aldrig få för mycket av, eller vad säger ni? ;) haha.


 Nu ska jag försöka plugga till mediekunskaps provet som vi har imorgon! Önska mig lycka till! kan behövas^




later

dagens köp^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0