wonderful

"chacha bloggen"

Idag var det tänkt att jag och jossan skulle bege oss ut på runn igen och åka lite skridskor. Blev tyvärr inte så. Vi bestämde oss för att gå ut istället. Mötte upp henne och gick till wayne's och tog en kaffe. Dagen har varit totally awesome. Käkade middag här hemma med mamma, sen drog vi på bio. Rebecca följde även med. Vi kollade på 'farsan', och det är verkligen en helt sjukt rolig film som jag rekomenderar er att se!

Jag och Rebecca gick hem från stan eftersom det inte var nån som kunde hämta och bussarna slutat gått, så nu är mina lår som isbitar.. Snart ska jag ta och packa ihop mina grejer  och imorgon 07.24 går tåget mot uppsala.

Ska även ta och ladda upp bilder och filmer från helgen imorgon, för idag har jag ingen ork!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0