Videobomb

YOOO!
Idag har jag haft en bra dag, fast har varit sjukt seg hela dagen.  Som sagt, imorse åkte jag 07.25 från falun, mötte upp sophie när jag kom till uppsala och begav oss till skolan. På fotolektionen åkte vi ner till stan(som jag skrev tidigare att vi skulle) och tog massa fräna bilder! Var sjukt nice, men sjukt kallt!

Iaf, efter skolan så drog jag och maria å handlade, sen käka vi. Sen blev det till att dra ut med Jonte, ädel (?) och christoffer. Vi busa och hade trevligt.. Nu var det egentligen meningen att jag skulle följa maria ner till stan men hade verkligen ingen ork så jag stannade hemma.

Ja, lovade att jag skulle lägga upp lite bilder osv från helgen...
Börjar med massa flummvideosar. Och ja, vi är fullt seriösa!





diggar att jag är megablek och har världens snyggaste hjälm som mor min tvingade på mig :')




later

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHA på Videon med "hemköp hjälmen" ;D

2010-02-19 @ 16:23:20
URL: http://emeliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0