Te mostraré el camino para algo mejor

Eller något i den stilen..

Jag börjar bli förkyld, not good! Känns som jag har fetaste såret i halsen, ajajaj.

Varför jag skriver här just nu vet jag faktiskt inte. För jag har egentligen ingenting att skriva om.. Men jag ser det som ett tidsfördriv, eller nått.. Fick iaf veta idag att jag blivit av med mig Ig-varning i svenska. Känns verkligen som en befrielse, att inte behöva tänka på det någe mer.. Imorgon ska jag ta mig tid att göra prov i mediekunskapen som jag ligger efter med. Skulle ha gjort det för länge sen egentligen, men har varit för slö så har inte orkat. Men nu tycker jag att det är dags att ta tag i allt jag ligger efter med så man kan släppa det och fokusera på det nya..

Imorgon börjar lovet, can't wait! Kommer bli så sjukt skönt att slippa skolan i en vecka :') haha. Kommer nog spendera mer eller mindre hela lovet i falun om planerna inte ändras.. Och nästa helg, står bjurs på listan! Ska bli sjukt kul att komma ut i backen. Har ju inte blivit av att jag varit ut nått denna vinter. Så nu håller vi tummarna för att det verkligen blir av, annars blir jag saad!


Nu ska jag försöka plugga lite till matteprovet som vi har imorgon. (2 prov på en dag, wish me luck)

later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0